Bu web sitesine erişirken zorluklar yaşıyorsan, lütfen +49 (0)30 300 137 300 ara ya da FlixBus Google Assistant Uygulaması.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Önceliğimiz Sağlık

TEMİZLİK SÜRECİMİZ

  • Otobüslerimiz her yolculuk öncesi ve sonrası havalandırılır.
  • Her sefer öncesi otobüs içi temas edilen tüm yüzeyler dezenfektan ürünleriyle ve tek kullanımlık bezle temizlenir.
  • Tüm ikram ürünlerimiz tek kullanımlık ve kapalı ambalajlarıyla kutularda muhafaza edilirler.
  • Sprey tabancası ile dezenfektan kimyasalları;- Otobüs içi- Bagaj alanı- Terminallerde temas edilen tüm alanlarda uygulanır.
Otobüslerimizin bagaj alanları dahil düzenli olarak sterilize edilmektedir.​
Otobüslerimizin içleri her yolculuk sonrası dezenfekran kimyasalları ile temizlenir.​
İkram ürünlerimiz tek kullanımlık ve kapalı paketlerde servis edilir.​

YENİ YOLCULUK KURALLARIMIZ ve TEDBİRLERİMİZ

Başta kaptan ve kabin memuru olmak üzere tüm personelimiz, mevcut koronovirüs salgını nedeniyle alınması gereken önlemler ve yapılması gereken uygulamalar ile ilgili bilgilendirilmiştir. Personelimiz hepimizin sağlığı için belirli hijyen koşullarında yolculukların gerçekleşmesi için özveriyle çalışmaktadır. Aşağıdaki önlem ve tedbirler kapsamında siz değerli yolcularımızın yeni kurallara dikkat etmesinde hassasiyetinizi rica ederiz.

  • Yolcularımız, vücut ısı değerleri temassız cihazlarla kontrol edildikten sonra otobüse kabul edilecektir. 38 derece ve üzeri ateşi olan yolcularımız otobüse alınmayacak ve satın aldıkları bilet iade edilecektir.
  • Otobüs koltuk kapasitesinin %50’si kadar yolcu kabul edilmektedir. Yeni oturma düzenimizde her yolcumuz arasında 1 koltuk güvenlik amaçlı boş bırakılmıştır. Yeni 1+1 seferlerimizle seyahatler daha da konforlu.
  • Yolculuk boyunca yolcularımızın yüz maskesi kullanımı zorunludur.
  • Kaptan ve terminallerde görev alan personellerimizin maske kullanımı zorunludur. Yolculuk boyunca kabin memurlarımız maske, eldiven ve yüz siperliği ile hizmet verecektir.
  • Her otobüsümüzde sıvı dezenfektan bulunmaktadır. Yolcularımız otobüse biniş-iniş yaparken faydalanabilir. Ayrıca seyahat boyunca yolcularımıza kolonya ikram edilecektir.
  • Otobüslerimiz ve terminallerimiz hijyen kurallarına uygun bir şekilde düzenli olarak temizlenmektedir.


Sıkça Sorulan Sorular

   

Biletlerinizi;

  • web sitemizden ana sayfamızdan veya Kamil Koç mobil uygulamamızdan,
  • Sefer yaptığımız otogarlardaki Kamil Koç bilet satış noktalarından,
  • Şehir içi bilet satış noktalarımızdan
  • 444 0 562 numaralı çağrı merkezimizden satın alabilirsiniz.

   

Biletiniz ve koruyucu maskeniz ile sefer saatinden en az 15 dk. önce otogarda ilgili peronda bulunmanız gerekmektedir. Otobüse binmeden önce tüm yolcularımızın vücut ısıları temassız ateş ölçerler ile kontrol edilecek ve 38 dereceden daha fazla ateşi olduğu tespit edilen kişiler, diğer tüm yolcularımız ve araç personelimizin sağlığı için araçlara kabul edilmeyecek ve bilet ücretleri iade edilecektir.

   

Sağlık önlemleri kapsamında otobüslerimizde seyahat esnasında maske takılması zorunludur. Tüm yolcularımızın ve araç personelimizin sağlığı için, maskesi olmayan yolcuları araçlarımıza kabul edemiyoruz.

   

Tüm otobüslerimiz, yeni hijyen standartlarımız gereği ana kalkış öncesi temizlenmekte ve ayrıca dezenfekte edilmektedir. Seyahatiniz boyunca kaptan ve host personellerimiz sizlere maske ve yüz siperliği ile hizmet verecek ve düzenli olarak kolonya ikramı yapılacaktır. Ayrıca tüm araçlarımızda yolcularımızın kullanımı için sıvı el dezenfektanları bulunacaktır.

   

Seferlerimizde sınırlı sayıda yolcu taşınabilmesi sebebiyle, seyahat etme zorunluluğu olan diğer yolcularımızın hakkına saygı göstermek adına, biletleriniz seferden 3 saat öncesine kadar ücretsiz iptal edilebilir. Seferinize 3 saat ve daha az süre kaldığı durumda biletiniz iptal edilemez, 6 ay boyunca kullanabileceğiniz şekilde açık bilete dönüştürülür.

   

İstanbul, İzmir, Antalya, Kırşehir ve Isparta illerinde servis hizmetimiz bulunmaktadır.

   

Seyahat edebilmeniz için, biletinizi aldıktan sonra telefonunuza gelen mesajı ya da kimliğinizi araç personelimize göstermeniz yeterlidir.

   

Biletlerinizi;

  • web sitemizden ana sayfamızdan veya Kamil Koç mobil uygulamamızdan,
  • Sefer yaptığımız otogarlardaki Kamil Koç bilet satış noktalarından,
  • Şehir içi bilet satış noktalarımızdan
  • 44 0 562 numaralı çağrı merkezimizden bilete dönüştürebilirsiniz.

   

Açık bilet üzerinde iptal işlemi yapılamamaktadır.

   

Açık bilet 6 ay geçerlidir. Açık bilete çevrilme tarihini takip eden 6 ay içerisinde kullanılabilir.

   

Açık biletinizin, satın almak istediğiniz bilet bedelini karşılamadığı durumda kalan kısmını nakit ya da kredi/banka kartıyla ödeyebilirsiniz.