Bilet İşlemleri
Bilet İşlemleri menüsü, tüm bilet ve seyahat bilgilerinizi kolayca yönetebileceğiniz, ilgili tüm belgeleri ve biniş kartlarını indirebileceğiniz bir platformdur.
Bilet İşlemleri menüsünde yapabilecekleriniz:
Yolcu ve iletişim bilgilerini düzenleyebilirsiniz
İletişim bilgilerinizin güncel olduğundan emin olmak istiyoruz bu yüzden yapılacak değişikliklerden ücret alınmamaktadır. Seyahatiniz ile ilgili güncellemeleri SMS ile alabilmeniz için telefon numaranızı eklemeyi unutmayın.
Bir yolcunun adını düzenlemek için "Yolcuları Düzenle / Kaldır" butonuna tıklayın.
İletişim bilgileri verilen esas yolcuya ait detayları düzenlemek için "İletişim Bilgilerini Düzenle" butonuna tıklayın.
Eğer biletinizi aldığınız fiyat ile değişiklik yapmak istediğiniz zaman ki bilet fiyatları arasında bir fark varsa, yolcu bilgilerini düzenlemek için ödeme yapmanız gerekebilir. Biletler devredilememektedir; eğer bir yolcuyu seyahatten çıkartmak isterseniz "Seyahat(ler)i iptal et" seçeneğini işaretleyin.
Seyahati Başka Bir Tarih ya da Saate Almak
Yolculuğunuzun tarihini veya saatini değiştirmek için "Kalkış Tarihini / Saatini Değiştir" e tıklayın ve yeni seçimi onaylayın. Onay verdiğiniz andan itibaren kalkış saatine en az 15 dakika vakit bulunması gerektiğini unutmayın. Yeni bir kalkış veya varış noktası seçmek için, seyahatinizi iptal edin ve ardından yeni biletinizi alın.
Satın alacağınız yeni bilete bağlı olarak, ücret farkı ödemeniz gerekebilir veya yeni bilet daha ucuzsa ücret iadesi alabilirsiniz. Bir seferde yalnızca tek bir seyahati yeniden planlayabilirsiniz.
Koltuklar veya ek bagajlarla ilgili değişiklik yapabilir/ekleyebilirsiniz
Daha fazla konfor için dilediğiniz koltuğu ayırtabilir veya grup halinde seyahatler durumunda ise birlikte seyahat edecek yolcuların bir arada oturmasını sağlayabilirsiniz. Ayrıca istediğiniz zaman bagaj veya özel bagaj ekleyebilirsiniz.
Tüm değişiklikler, bulunulan ülke şartlarına ve seyahatin müsaitlik durumuna göre uygulanabilir.
Seyahat İptali
Seyahatinizin tamamını veya bir kısmını iptal etmek zorunda kalırsanız, para iadeniz seyahat ettiğiniz ülkenin koşullarına göre iade edilecektir.
Tüm seyahatlerinizi veya seyahatinizin bir kısmını iptal etmek için "Seyahat(ler)i iptal et"e tıklayın.
Seyahatinizdeki yolcuları çıkarmak için "Yolcuları Düzenle / Kaldır" butonuna tıklayın.
Eklenen koltukları veya ek bagajları iptal etmek için "Bagajı / Ekstraları İptal Et" butonuna tıklayın.
Kalkış tarihinden önceki 30 gün içinde yapılan tüm iptaller bulunulan ülkenin koşullarına bağlı olarak bir iptal ücretine tabi olabilir (Detaylı bilgiyi burada bulabilirsiniz).
Gecikmeleri ve iptalleri yönetin
Kamil Koç yolculuğunuzu iptal ettiyse size bu konuda gerekli destek sağlanacaktır. Bilet İşlemleri menüsü, seyahat ettiğiniz ülkenin koşullara göre ücretsiz olarak başka bir Flix yolculuğuna yeniden planlama yapmanıza veya bir geri ödeme yapmanıza olanak tanır.